Ingress Precision Nilai Sdn Bhd







salam wahai sahabat2 ku, nama kat atas tu sbnr nyew tmpt aku praktikal dekat nilai. tp sepi gak la, takde kwn yg skli praktikal kat sini. tp takpo eahh, nak buek mcm mano. esei da 20,takkan lak nk brtoman yo laie poie mno2. hahaha dftr diri aritu, 3 haribulan. masa mula2 datang, 7.30 da terpacak dekat lobby office. pisang gak la, sbb aku dgn skema je dok sorang2, tgok orang lalu lalang. abang yg handle aku tu lmbt plak smpai. hadoyaiii~ tp da dkt sejam tnggu, finally aku di panggil masuk ke dalam bilik hr. (kene briefing daaa sampai tgh hari, tu pon pisang gak aku dlm blik meeting sbb aku sorang je yg bdk praktikal kat hr. perhhhhh~ lps briefing, abang tu nama dia Izman, dia bwk la aku pg kenal  sorang2 kat dep. hr ni, mmg segan tahap gaban laa. yela, mane la nk kenal dorang. muhahaha. tp jgn tak percaya,petang tu dorang dh bg aku keje.. dgn serrta merta, saya pun berstat la praktikal. hehehe alhamdulillah, da nk dekat sbln aku kat sini. nti aku cerita lg owke ape jdd dlm sbln ni. hahahha see you all next time~ :D

(sory la,nak letak gambar kilang, takdak gmbr nohh :P)

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks

Followers

Powered By Blogger
ayoirobben.blogspot.com. Powered by Blogger.

Copyright © / ~All About AYOI~

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger