selamat selamat selamat selamat~


hahaha~ 
bukan nyew selamat ape derr, besok da nk tahun baru kan. 
so~~
aku disini yg jauh di perantauan (ecece :P) ingin mengucapkan selamat tahun baru kepada kawan-kawan yg mengenali diri aku yg tak seberapa ni. hua3

aku nak mintak maaf la kat korang~
kalo aku ada buat salah, tersalah ckp o yg seperti dengan nyew, yg menyinggung perasaan korang maafkan la aku yew. mintak halal kat korang kalo korang ade bg duit ke, mknan ke kan, barang ke,
aku mintak halal yew. :)

Diharapkan kat tahun baru ni, kite tanam azam baru, ubah diri kite jadi lebih baik, tambahkan yg kurang, yg cukup tu di tambah2 kan lagi owke. :D

aku jugak mintak maaf la sbb tak dpt nk post kat fb, fb pon takde. hahaha so, sape2 yg baca ni sampai2 kan la dekat kawan2 yg lain yew.
insyaAllah, nanti kite jumpa lg.

dan lagi satu, kenape aku post awal ni sebab kat rumah mane ade internet, hahaha~ kat office jgak lah jadi mangsa untuk internet2 ni. kui3 :P

so, akhir kata selamat tahun baru lg sekali kat korang semua :)
kalo ade pape,, xdpt cntct aku ke, email jew kat aku. ni email aku.. private taw. 
hahaha ~

decedandie92@gmail.com

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks

Followers

Powered By Blogger
ayoirobben.blogspot.com. Powered by Blogger.

Copyright © / ~All About AYOI~

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger