Smile with your Heart, not your teeth~


Assalamualaikum kepada teman-teman yg mengenali diri aku. 
Pelik sket kot sbb dulu aku ckp aku xdpt nk update blog sbb wifi kat office aku dye blockk bloggas ni.
dan ngn aku jugak pelik sbb tibe2 bole bukak. hahaha~
Sementara bole bukak ni, aku update la sket2. heh

Ape2 pon, da nak dekat 2 bulan aku praktikal dekat Ingress Nilai ni. Alhamdulillahh, banyak ilmu yg aku dpt dan blaja dalam dunia pekerjaan ni. Aku pon mcm dah ade chemistry ngn staff kat HR ni. Memang betol la ape abang2 kakak2 kat sini cakap, dok department HR ni, mmg akan rapat mcm family and da nk 2 bulan aku kat sini, aku memang terasa aku ni sebahagian dari dorang. (Nak2 lak paling muda kat company ni.) hahaha~
Dorang sume layan aku baik giler, mcm aku ni adik2 dorang. haha Kalo ade hal dekat luar ke ape, mesti dorang bawak aku jugak sbb tak nak aku borink. (Sporting giler la dorang) Aku bersyukur gak, selama dekat sini, banyak kenangan manis dari pahit. Yang pahitnya, aku pernah kene sound dengan kene marah, tp   standard la kan, da buat salah mmg kene ler. Lagi sebulan lebih jer nak habis praktikal, pening kepala jugak nk pk masa depan ni. Yela, umur pon makin naik, banyak benda nak kene pk. hew3~

Permasalahan semasa aku adalah pasal daily report yang aku kene anta dekat lecturer penyelia aku. Mane tak jadi masalah, dah aku asyik tangguh jew.. haha dan plus2 lak, laptop rosak. Fenin kepala ouhhh pk camne  nak buat. Takot aku xanta kang, kene tolak lak markahh LI nanti. Nak tak nak, ikhtiar la sebaik mugkin. and alhamdulillah daily report aku untuk bulan 12 aritu aku da anta dan jugak tengah nak menyiapkan untuk bulan  januari yg tertunggak sbb Malas. haha~

So, kepada teman2 dan kawan2 even ape jew masalah kite hadapi atau pun cabaran, just challenge and face it sebab kite akan rasa puas teramat la sangat sebab dengan ketabahan dan kemampuan diri kite, dapat harungi segala halangan..

Proud to yourself~ ^^,

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks

Followers

Powered By Blogger
ayoirobben.blogspot.com. Powered by Blogger.

Copyright © / ~All About AYOI~

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger