duri dalam daging


Semuh Oh semut, kenapa kau masok rumah aku.. da la masok tanpa izin, tapi kene gigit lagi sebagai tanda perkenalan.. sakit owhhhh..
aku memang da pandang rendah semut ni, even kecik pon
bile kene gigit bole bengkak ler.. habis kat bahu dengan belakang badan bengkak2..
masok hari ni, dah 5 kali aku sapu pintu depan umah..
tapi tak, masokk jugak.. masok sikit takpe ni masok kemain banyaknye haa.. 
nak cakap aku manis, takde la..
tak tahu la ape di cari nyew.. alahai semutt..~

Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks

Followers

ayoirobben.blogspot.com. Powered by Blogger.

Copyright © / ~All About AYOI~

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger